UI/UX დიზაინი – ბაჩო ბარნაბიშვილი

00
13 შეფასება

ინფორმაცია კურსის შესახებ:

Colab•კოლაბი წარმოგიდგენთ ბაჩო ბარნაბიშვილის UI/UX დიზაინის კურსს. სასწავლო პროგრამა აგებულია ვორქშოპის პრინციპზე და მაქსიმალურად არის დატვირთული პრაქტიკული სამუშაოებით. კურსის მიზანია სტუდენტი გასცდეს პროგრამების ზეპირად ცოდნასა თუ სტანდარტული დიზაინის ხატვას და შეისწავლოს დიზაინ პროცესების დაგეგმარება, პრეზენტაცია, დამკვეთთან კოლაბორაცია და სხვა.

სპიკერი:

ბაჩო ბარნაბიშვილი 10 წელზე მეტია, რაც UI & UX დიზაინის ინდუსტრიაშია. განათლება მიიღო ისეთ სასწავლო დაწესებულებებში, როგორებიცაა: Motion Design School – კიევი/Nielsen Norman Group – ლონდონი/Experience Design Institute – ამსტერდამი. მისი კარიერა ითვლის არაერთ წამყვან პოზიციას საქართველოს წარმატებულ კორპორაციებში. ამჟამად ბაჩო TBC Net-ის სინიორ UI/UX დიზაინერია და აქტიურად მუშაობას ინოვაციურ ტექნოლოგიურ პროექტებზე.

➡ კურსის ხანგრძლივობა: 2 თვე (27.03.2023 – 18.05.2023)
➡ ლექციების რაოდენობა: 15
➡ დღეები: ორშაბათი – ხუთშაბათი (19:00 – 21:00)
➡ ფასი: 1500 ₾
➡ მისამართი: მ. ალექსიძის ქ. #3 „კოლაიდერი“

რეგისტრაცია

კურსის სილაბუსი
კურსის სილაბუსი
  • #1 მისალმება გუნდის გაცნობა: ლექტორის გაცნობა; მოსწავლეების გაცნობა; კურსის პრეზენტაცია; დიზიანის ინდუსტრიის ისტორია.
  • #2 ფიგმას ინტერფეისი: ფიგმას სამუშაო ინტერფეისი; მზა მასალები ფიგმასთან დაკავშირებით; შედარება სხვა გრაფიკულ პროგრამებთან.
  • #3 პლაგინები და დიზაინის დამატებითი ხელსაწყოები: დამხმარე პლაგინები დიზაინის შესაქმნელად; ბიბლიოთეკების საიტები და მზა ტემპლეიტები.
  • #4 ფერები, ფიქტოგრამები, ტიპოგრაფია, სივრცეები: ფერების გამოყენება ციფრულ პროდუქტებში; ტიპოგრაფიული დიზაინის საწყისები და ტიპოგრაფიასთან მუშაობა; ფოქტორამების დამუშავება და გამოყენება; თეთრი სივრცე და დაშორებების სტანდარტები დიზაინში.
  • #5 სტილზე მუშაობა და მუდბორდის შექმნა: როგორ ვიპოვოთ პროდუქტზე მორგებული სტილი; მუდბორდის შექმნის მეთოდები;
  • #6 მობილური აპლიკაციების დიზაინ სისტემები: სამომხმარებლო ინტერფეისის სტანდარტები (Human Interface); მატერიალ დიზაინის სტანდარტები (Material Design)
  • #7 დიზაინის პრეზენტაცია და დამკვეთთან კომუნიკაცია: პრეზენტაციის უნარები; კლიენთან კომუნიკაციის მეთოდები; გუნთან კოლაბორაციის უნარები.
  • #8 Მომხმარებლის კვლევის მეთოდები და ანალიზი: კვლევის მეთოდები; კვლევის ანალიზი; კვლევის პრეზენტაციის მეთოდები.
  • #9 კვლევიდან მიღებული მიგნებების პრეზენტაცია და ანალიზის ვიზუალიზაცია: კვლევის მიგნებების ვიზულიზაცია; კვლევის პრეზენტაცია;
  • #10 პროდუქტის დიზაინი და პროცესები: ციფრულ პროდუქტზე მუშაობა; პროდუქტის დიზაინის პროცესები; დიზაინ აზროვნება.
  • #11 ინდივიდუალური პროდუქტის გამოცდილების შექმნა პერსონებზე დაყრდნობით: პერსონების ვორქშოფი; ინტერფეისის მორგება პერსონების საჭიროებებზე.
  • #12 Framer, ციფრული პროდუქტის შექმნა კოდის გარეშე: Framer-ის ინტერფეისი; Nocode-ის მომავალი.
  • #13 საბანკო პროდუქტის დიზაინი: როგორ შევქმნათ ფინტექ პროდუქტების დიზაინი; პორტფოლიოსთვის ნამუშევარი.
  • #14 იქომერს პროდუქტის დიზაინი: როგორ შევქმნათ ონლაინ მაღაზიის დიზაინი; პორტფოლიოსთვის ნამუშევარი.
  • #15 SAS პროდუქტის დიზაინი: როგორ შევქმნათ კომპლექსური პროდუქტის დიზაინი; პორტფოლიოსთვის ნამუშევარი.

ლექტორის შესახებ

ბაჩო ბარნაბიშვილი 10 წელზე მეტია, რაც UI & UX დიზაინის ინდუსტრიაშია. განათლება მიიღო ისეთ სასწავლო დაწესებულებებში, როგორებიცაა: Motion Design School - კიევი/Nielsen Norman Group - ლონდონი/Experience Design Institute - ამსტერდამი. მისი კარიერა ითვლის არაერთ წამყვან პოზიციას საქართველოს წარმატებულ კორპორაციებში. ამჟამად ბაჩო TBC Net-ის სინიორ UI/UX დიზაინერია და აქტიურად მუშაობას ინოვაციურ ტექნოლოგიურ პროექტებზე.
0 (0 შეფასება)

1 კურსები

13 სტუდენტები

1,500.00
ხანგძლივობა:
ლექცია: 15
სტუდენტები: მხოლოდ 20
სირთულის დონე: ყველა დონე
ენა: ქართული
სერტიფიკატი: კი