ციფრული მარკეტინგი – ტატო ნორაკიძე

ციფრული მარკეტინგის პროგრამა შედგება ოთხი მოდულისგან: მარკეტინგის ციფრული ტრანსფორმაცია, ინტეგრირებული კომუნიკაცია, სოციალური მედია არხები, ციფრული აქტივაცია და რეკლამის ტიპები, კრიზისის მართვა ციფრულ სამყაროში, კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა ციფრულ ერაში და ბოლოს, კურსის განმავლობაში მიღებული ცოდნის მიხედვით შემაჯამებელი ინდივიდიალური პროექტის წადგენა აუდიტორიის წინაშე. სოციალური მედია მარკეტინგის მოდულში 
განიხილება რამდენიმე მიმართლება – თანამედროვე ციფრული სამყაროსა და ტრადიციული მარკეტინგის დაპირისპირება; პოპულარული სოციალური მედია არხების განხილვა, მიგნებები და საუკეთესო პრაქტიკები; კონტენტის სახეობები და ფორმატები.

სპიკერი:

ტატო ციფრული მიმართულების და მარკეტინგის სფეროში 13 წელია მოღვაწეობს. ამჟამად თიბისი ბანკის ციფრული გაყიდვების მიმართულების ხელმძღვანელი და ასევე რამდენიმე ადგილობრივი და საერთაშორისო ბრენდის ციფრული კონსულტანტია. ამ პერიოდის მანძილზე, ნამუშევარი აქვს 20,000-ზე მეტ ციფრულ კამპანიაზე და 20 მილიონზე მეტ net spent ციფრულ არხებში. ასევე ჩატარებული აქვს 200-ზე მეტი სესია/ლექცია.

 

➡ კურსის ხანგრძლივობა: 1.5 თვე (23.01.2023 – 02.03.2022)
➡ ლექციების რაოდენობა: 12
➡ დღეები: ორშაბათი-ოთხშაბათი (19:00-21:00)
➡ ფასი: 1200 ₾
➡ მისამართი: ნ. რამიშვილის ქ. #6 „კოლაიდერი“

კურსის სილაბუსი
სილაბუსი
  • 1. დიჯიტალიზაცია. რით განსხვავდება ციფრული მიდგომები ტრადიციული მარკეტინგის მიდგომებისგან რა უპირატესობა აქვს და როგორ შეიცვალა ადამიანების და ბრენდების მიდგომა კომუნიკაციის ტრანსფორმაცია
  • 2. ციფრული კონტენტი • სოციალური მედია არხების სტრატეგია • არხების მიმოხილვა, • განსხვავება მათ შორის და Dedicated მიდგომები
  • 3. ციფრული კონტენტი • კონტენტის სტრატეგია • კონტენტის ფორმატები და განსხვავებული მიდგომები არხების მიხედვით • კრიზისის მართვა სოციალურ მედიაში
  • 4. Workshop • TBD პრაქტიკული სამუშაო
  • 5. ციფრული რეკლამა თეორიაში • ციფრული რეკლამის მიმოხილვა • სარეკლამო არხები და სპეციფიკაცია
  • 6. ციფრული რეკლამა – პრაქტიკული სამუშაო • Meta Ads – Objective-ების გარჩევა • თარგეთინგის შესაძლებლობები
  • 7. ციფრული რეკლამა – პრაქტიკული სამუშაო • Google Ads – Objective-ების გარჩევა • თარგეთინგის შესაძლებლობები
  • 8. ციფრული ანალიტიკა • ციფრული ანალიტიკის გამოყენება პრაქტიკაში • დამხამრე ინსტრუმენტები
  • 9. Workshop • TBD პრაქტიკული სამუშაო
  • 10. შემაჯამებელი Quizz
  • 11. Final Project • პროექტების პრეზენტირება და განხილვა
  • 12. Final Project • ფინალური პროექტის ჩაბარება

ლექტორის შესახებ

0 (0 შეფასება)

6 კურსები

6 სტუდენტები

1,200.00
ხანგძლივობა:
ლექცია: 12
სტუდენტები: მხოლოდ 20
სირთულის დონე: ყველა დონე
ენა: ქართული
სერტიფიკატი: კი