
ქოფირაითინგი – გიორგი რუხაძე
ინფორმაცია კურსის შესახებ:
სასწავლო კურსის მიზანია სტუდენტებმა შეძლონ საკომუნიკაციო იდეების გენერირება და
მათი ტექსტუალურად გამართვა. კურსის გავლის შედეგად სტუდენტები შეძლებენ იდეების
დაგენერირებას და მათ სარეკლამო კამპანიად ქცევას. სცენარის, სლოგანის, და სხვა სახის
საკომუნიკაციო ტექსტების ლაკონურად, გამართულად წერას.
სპიკერი:
გიორგი (ქუცა) რუხაძე ათი წელია რაც სარეკლამო ინდუსტრიაში მოღვაწეობს.
ამჟამად ის კრეატიული სააგენტო „HOLMES&WATSON“-ის Senior Copywriter-ია.
წლების განმავლობაში უმუშავია ასობით ბრენდისა ათასამდე პროდუქტის კომუნიკაციაზე.
2018 წლიდან ატარებს ლექციების კურსს ქოფირაითინგში.
➡ კურსის ხანგრძლივობა: 1 თვე (13/03 – 05/04)
➡ ლექციების რაოდენობა: 8
➡ დღეები: ორშაბათი-ოთხშაბათი (19:00-21:00)
➡ ფასი: 600
➡ მისამართი: მისამართი: ნ. რამიშვილის #6 (#33)
-
ლექცია I: როგორ დავიწყოთ ფიქრი; როგორ გავაღვიძოთ ნაცნობი ემოცია
-
ლექცია II: როგორ ავაგოთ დრამატურგია; როგორ დავწეროთ სცენარი
-
ლექცია III: როგორ გამოვიყენოთ სხვადასხვა მედია
-
ლექცია IV: როგორ გადმოვცეთ იდეა ლაკონურად
-
ლექცია V: როგორ ავსახოთ ინსაითი ინსაითი კომნიკაციაში
-
ლექცია VI: როგორ გადმოვცეთ მთავარი იდეა; როგორ ავსახოთ კონცეფცია კამპანიაში
-
ლექცია VII: როგორ შევაფასოთ იდეა
-
ლექცია VIII: თემა: ფინალური დავალებების წარდგენა
ლექტორის შესახებ
1 კურსები
7 სტუდენტები